Klachten

Een klacht over een verzekering

Wanneer je een klacht hebt over een verzekering, dan kun je deze klacht het beste melden bij de verzekeraar. De verzekeraar weet alles over de verzekering, polis en voorwaarden. Hieronder de links naar de klachtenpagina’s van de verzekeraars.

Een klacht over onze diensten

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kunt je contact met ons opnemen via het contactformulier. Overdag zijn wij op werkdagen telefonisch bereikbaar via 085 – 060 0055. Je kunt ook mailen naar hello@scooterverzekering.nl. In de meeste gevallen kunnen we binnen één werkdag antwoorden.

Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan het Kifid of aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Lees ook eens

Meest gestelde vragen

Heb je een vraag over onze website of over verzekeringen? Op deze pagina vindt je veel gestelde vragen. Op elke vraag vind je een antwoord. Staat je vraag er...